3ο Παγκρήτιο Forum Τοπικής Αυτοδιοίκησης & Αθλητισμού

Με μεγάλη επιτυχία και ιδιαίτερα ενδιαφέροντα θέματα ολοκληρώθηκε το 3ο Παγκρήτιο ForumΤοπικής Αυτοδιοίκησης  που συνδιοργάνωσε ο Δήμος Ηρακλέιου με το Δήμο Αγ. Νικολάου  και τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Λασιθίου, την Παράσκευη και το Σάββατο 18 και 19 Δεκεμβρίου 2009 στον Άγιο Νικόλαο. Συνολικά επρόκειτο για μία σημαντική πρωτοβουλία και ένα ιδιαίτερα καλά οργανωμένο συνέδριο, με εκπροσώπους από όλη την Ελλάδα αλλά και από την Κύπρο, που εκπροσωπήθηκε από την Αντιδήμαρχο κ. Σούλα Κολακίδου και το κ. Φοίβο Κωνσταντινίδη (Γενικός Διευθυντής ΓΣΠ, Λευκωσία) , οι οποίοι δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο των εισηγητών αλλά της άρτιας οργάνωσης του συνεδρίου.

Μνημόνιο συνεργασίας Βόλου, Ηρακλείου και Καβάλας για τη βελτίωση της Τουριστικής εικόνας των πόλεων τους

Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν την Παρασκευή 27-11-2009 ,οι Δήμαρχοι Βόλου Βούλγαρης Αλέκος, Ηρακλείου Κουράκης Γιάννης και Καβάλας Σιμιτσής Κωστής με στόχο την βελτίωση της Τουριστικής εικόνας των πόλεων τους.
Το μνημόνιο συνεργασίας είναι συνέχεια της ημερίδας "Ταυτότητα πόλεων: Εφαλτήριο ανάπτυξης στον 21ο αιώνα " που πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο την 6-11-2009.

Πόλεις με ταυτότητα

Το blog  http://city-branding.blogspot.com δημιουργήθηκε για να ανταλλάσουμε ιδέες για το πώς επιλέγουμε τους άξονες για το κτίσιμο της ταυτότητας μιάς πόλης , πώς οργανώνουμε υπηρεσία μέσα σε ένα Δήμο για να υπηρετήσει αυτούς τους στόχους, πώς μεγιστοποιούμε την απόδοση αποτελεσμάτων με βάσει τον σχεδιασμό.
Κείμενα και πληροφορίες για θέματα όπως Βιώσιμη πόλη, αστική ανάπτυξη, ψηφιακή πόλη, κοινωνία της γνώσης, τουριστικοί προορισμοί, πολεοδομικές παρεμβάσεις, ολοκληρωμένες αστικές αναπλάσεις θα κεντρίζουν το ενδιαφέρον μας.

Ημερίδα «Πόλεις με ταυτότητα», εφαλτήριο ανάπτυξης στον 21ο αιώνα»

Στο κτίριο της παλιάς Λαχαναγοράς στο Ηράκλειο,πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου η ημερίδα με θέμα «Πόλεις με ταυτότητα» ,εφαλτήριο ανάπτυξης στον 21ο αιώνα».

Στην συνάντηση συμμετείχαν επιφανείς Έλληνες ομιλητές εξειδικευμένοι στο «Place Branding»,που ζούν και εργάζονται σε Ελλάδα και Ευρώπη,ενώ έκαναν παρεμβάσεις στελέχη που γνωρίζουν την πραγματικότητα της Κρήτης.