Ο Μεσολαβητής Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών (Μ.Τ.Ε.Υ.) είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Προήλθε από την ενοποίηση του Τραπεζικού Μεσολαβητή και του Μεσολαβητή Κεφαλαιαγοράς και λειτουργεί από την 1/7/2005, με σκοπό να εξετάζει δίκαια, αμερόληπτα και με διαφανείς διαδικασίες, διαφορές που ανακύπτουν από την παροχή τραπεζικών και επενδυτικών υπηρεσιών και να επιδιώκει τη φιλική διευθέτησή τους.
Πρώτο βήμα για την υποβολή του παραπόνου σας είναι να
απευθυνθείτε στον προϊστάμενο της αρμόδιας για τη συναλλαγή σας υπηρεσίας της
τράπεζας ή της επενδυτικής εταιρίας, ο οποίος κανονικά θα σας απαντήσει μέσα σε
δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.
Δεύτερο βήμα, αν δεν σας ικανοποιεί η λύση που σας προτείνει ή δεν
πάρετε απάντηση μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες, είναι να απευθυνθείτε
εγγράφως στην Υπηρεσία Πελατών της τράπεζας ή της επενδυτικής εταιρίας (Τράπεζες, Χρηματιστηριακές Εταιρίες, Εταιρίες Διαχείρισης
Αμοιβαίων Κεφαλαίων και Εταιρίες Λήψης και Διαβίβασης Εντολών). Κανονικά η Υπηρεσία Πελατών θα πρέπει να σας
απαντήσει εγγράφως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την υποβολή του
παραπόνου σας.
Τρίτο βήμα: Στην πλειοψηφία τους, τα παράπονα επιλύονται από την τράπεζα
ή την επενδυτική εταιρία. Παρόλα αυτά, αν δε μείνετε ικανοποιημένοι από την
απάντηση της Υπηρεσίας Πελατών ή αν περάσουν δέκα (10) εργάσιμες ημέρες χωρίς
να πάρετε απάντηση, μπορείτε να υποβάλετε εγγράφως το παράπονό σας στον Μ.Τ.Ε.Υ.
το αργότερο μέσα σε ένα (1) μήνα (από την απάντηση της Υπηρεσίας
Πελατών ή από την πάροδο των 10 εργασίμων ημερών χωρίς απάντησή της).
Θυμηθείτε ότι η διαδικασία υποβολής παραπόνων στον Μ.Τ.Ε.Υ. είναι έγγραφη.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.bank-omb.gr
Διεύθυνση: Καραγιώργη Σερβίας 12-14, 105 62, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210-3376700
Fax: 210-3238821
Email: contact@bank-invest-omb.gr
Τ.Θ: 3391, 102 10, Αθήνα