ΕΛΛΗΝΙΚΗ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ∆ΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ∆/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΑΡΜΟ∆ΙΟΣ: Τζανιδάκης Βασίλης E-mail: prom@heraklion.gr |
Ηράκλειο, 28/06/2017
Aρ. Πρωτ.: 76183
|
Ο Δήμος Ηρακλείου ανακοινώνει ότι θα προβεί στην συλλογή προσφορών για μπουφέ στην έναρξη του συνεδρίου και στο διάλειμμα στη Βασιλική του Αγίου Μάρκου αναφορικά με τη συνδιοργάνωση με τη Διεθνή Εταιρεία Φίλων Νίκου Καζαντζάκη στο διεθνές συνέδριο με τίτλο «Η θέση του Νίκου Καζαντζάκη στην Εκπαίδευση, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (εκδοχές πρόσληψης στη διδασκαλία και στην έρευνα)» και καλεί τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις σχετικές κλειστές προσφορές σύμφωνα µε:
1) Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010.
2) Τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016.
3) Τις διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006, όπως προστέθηκε µε την παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν. 3731/2008 και διατηρήθηκε σε ισχύ µε την περίπτωση 38 της παρ. 1 του άρθρου 377 του Ν. 4412/2016.
4) Την παρ. 4 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006, όπως αναδιατυπώθηκε µε την παρ. 3 του άρθρου 22 του Ν. 3536/2007
5) Τις Τεχνικές Προδιαγραφές, τη Συγγραφή Υποχρεώσεων, τον Ενδεικτικό Προϋπολογισμό και τον Προϋπολογισμό Προσφοράς που επισυνάπτονται.
Το συνολικό ποσό για την παραπάνω δαπάνη ανέρχεται στα 2.700,00 ευρώ συµπεριλαµβανοµένου του ΦΠΑ σε βάρος του Κ.Α.: 15-6471.002 και αναλύεται ως εξής:
20 Οκτωβρίου 2017 ΜΠΟΥΦΕ ΣΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ Για 200 άτομα Χυμός τύπου amita
Τσάι παγωμένο σε διάφορες γεύσεις
Νερό εμφιαλωμένο
Ποικιλία από Κέικ & βουτήματα Χορτοπιτάκια Μυζηθροπιτάκια τηγανιού Λουκανοπιτάκια
Επίσης περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα σερβίτσια και τον εξοπλισμό που θα χρειαστεί η εκδήλωση. Στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται ψηλά stand, στήσιμο μπουφέ, τραπεζομάντηλα, καθώς και όλα τα απαραίτητα σερβίτσια. Το κόστος του προσωπικού: Σεφ, μάγειρες και βοηθοί για την προετοιμασία του menu και το εξειδικευμένο και βοηθητικό προσωπικό που θα φροντίζει για την σωστή εξυπηρέτηση και το service των καλεσμένων στην διάρκεια της εκδήλωσης.
|
200 άτομα Χ 3,5 ευρώ ανά άτομο = 700,00 ευρώ |
21 & 22 Οκτωβρίου 2017
COFFEE BREAK Στο χώρο του ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ Για 200 άτομα ανά διάλλειμα
Καφές φίλτρου
Τσάι
Χυμός τύπου amita
Νερό εμφιαλωμένο
Βουτήματα
Κέικ Επίσης περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα σερβίτσια και τον εξοπλισμό που θα χρειαστεί η εκδήλωση. Στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται ψηλά stand, στήσιμο μπουφέ, τραπεζομάντηλα, καθώς και όλα τα απαραίτητα σερβίτσια. Το κόστος του προσωπικού: Σεφ, μάγειρες και βοηθοί για την προετοιμασία του menu και το εξειδικευμένο και βοηθητικό προσωπικό που θα φροντίζει για την σωστή εξυπηρέτηση και το service των καλεσμένων στην διάρκεια της εκδήλωσης.
|
Για τρία (3) coffee break κατά τη διάρκεια του διήμερου συνεδρίου 22.10.2017 Δύο (2) COFFEE BREAK 23.10.2017 Ένα (1) COFFEE BREAK (περίπου 200 άτομα ανά coffee break)
2.000,00 ευρώ |
ΜΠΟΥΦΕ ΣΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ Για 200 άτομα Χυμός τύπου amita
Τσάι παγωμένο σε διάφορες γεύσεις
Νερό εμφιαλωμένο
Ποικιλία από Κέικ & βουτήματα Χορτοπιτάκια Μυζηθροπιτάκια τηγανιού Λουκανοπιτάκια
Επίσης περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα σερβίτσια και τον εξοπλισμό που θα χρειαστεί η εκδήλωση. Στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται ψηλά stand, στήσιμο μπουφέ, τραπεζομάντηλα, καθώς και όλα τα απαραίτητα σερβίτσια. Το κόστος του προσωπικού: Σεφ, μάγειρες και βοηθοί για την προετοιμασία του menu και το εξειδικευμένο και βοηθητικό προσωπικό που θα φροντίζει για την σωστή εξυπηρέτηση και το service των καλεσμένων στην διάρκεια της εκδήλωσης. |
200 άτομα Χ 3,5 ευρώ ανά άτομο = 700,00 ευρώ |
COFFEE BREAK Για 200 άτομα ανά διάλλειμα
Καφές φίλτρου
Τσάι
Χυμός amita
Νερό εμφιαλωμένο
Βουτήματα Κέικ Επίσης περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα σερβίτσια και τον εξοπλισμό που θα χρειαστεί η εκδήλωση. Στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται ψηλά stand, στήσιμο μπουφέ, τραπεζομάντηλα, καθώς και όλα τα απαραίτητα σερβίτσια. Το κόστος του προσωπικού: Σεφ, μάγειρες και βοηθοί για την προετοιμασία του menu και το εξειδικευμένο και βοηθητικό προσωπικό που θα φροντίζει για την σωστή εξυπηρέτηση και το service των καλεσμένων στην διάρκεια της εκδήλωσης. |
Για τρία coffee break κατά τη διάρκεια του διήμερου συνεδρίου (περίπου 200 άτομα ανά coffee break)
2.000,00 ευρώ |
Προσφορές γίνονται δεκτές µμέχρι και τις 14/07/2017 ημέρα Παρασκευή στο Πρωτόκολλο του Δήμου Ηρακλείου, στην διεύθυνση Αγίου Τίτου 1 Τ.Κ. 71202, και πληροφορίες δίνονται από το τμήμα Προμήθειών του Δήμου στα τηλ. 2813 409185-186-189-403, όλες τις εργάσιμές ημέρες και ώρες.
Για την αξιολόγηση των προσφορών λαμβάνονται υπόψη τα παρακάτω:
Προϋποθέσεις – Δικαιολογητικά Συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν εντός του φακέλου της προσφοράς τους
1)Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/1986 υπογεγραμμένη από το νόμιμο εκπρόσωπο της επιχείρησης όπου να δηλώνεται ότι:
2) Συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο από τον νόμιμο εκπρόσωπο της επιχείρησης το παρεχόμενο Έντυπο Οικονομικής Προσφοράς.
Τα δικαιολογητικά ανάθεσης.
Για την απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016. Ο προμηθευτής στον οποίο πρόκειται να ανατεθεί η δαπάνη, θα πρέπει εντός δέκα (10) ημερών από σχετική πρόσκληση η οποία θα του αποσταλεί, να προσκομίσει τα εξής δικαιολογητικά:
Α) Απόσπασμα Ποινικού Μητρώου που θα έχει εκδοθεί το πολύ τρεις (3) μήνες πριν από την ημερομηνία κατάθεσης των δικαιολογητικών.
Υπόχρεοι για την υποβολή είναι:
1) Τα φυσικά πρόσωπα
2) Οι ομόρρυθμοι εταίροι και διαχειριστές για Ο.Ε. και Ε.Ε.
3) Οι διαχειριστές για Ε.Π.Ε. και Ι.Κ.Ε
4.) Ο Διευθύνων Σύμβουλος, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου στις περιπτώσεις Ανωνύμων Εταιρειών (Α.Ε.).
Β) Ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα.
Η κατακύρωση της προμήθειας θα γίνει µε απόφαση Δημάρχου.
Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Τζανιδάκης Βασίλης