Στο κτίριο της παλιάς Λαχαναγοράς στο Ηράκλειο,πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου η ημερίδα με θέμα «Πόλεις με ταυτότητα» ,εφαλτήριο ανάπτυξης στον 21ο αιώνα».
Στην συνάντηση συμμετείχαν επιφανείς Έλληνες ομιλητές εξειδικευμένοι στο «Place Branding»,που ζούν και εργάζονται σε Ελλάδα και Ευρώπη,ενώ έκαναν παρεμβάσεις στελέχη που γνωρίζουν την πραγματικότητα της Κρήτης.
Στην ημερίδα τέθηκε για πρώτη φορά στην Κρήτη η αναγκαιότητα ύπαρξης «Brand Name» (Ταυτότητα Πόλης),προκειμένου μια πόλη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του 21Ου αιώνα.
Οι ομιλητές έθεσαν με ανάγλυφο τρόπο τη δυνατότητα σε
Δημάρχους και φορείς του νησιού να ακούσουν το πόσο σημαντικό είναι κάθε
περιοχή να αποκτήσει
«ταυτότητα», μια εικόνα με περιεχόμενο, που πρέπει να προκύψει μετά απο
ενδελεχείς έρευνες, αφού θα λάβει υπόψη τις απόψεις των τοπικών κοινωνιών και
θα διατυπώσει ολοκληρωμένη στρατηγική marketing για μια περιοχή.
Εκείνο που τονίστηκε είναι πώς στην προσπάθεια αυτή θα πρέπει να συνεισφέρουν όλοι οι φορείς μιας περιοχής.
Σήμερα η εμπειρία που αποκομίζει ο επισκέπτης είναι ο στόχος της στρατηγικής αυτής επιλογής.
Η ημερίδα στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και τέθηκε το ζήτημα της συνεργασίας των Πόλεων και των φορέων για εφαρμογή των στόχων αυτών.
Επισυνάπτονται οι παρουσιάσεις των ομιλητών: